Fintiera - o nas
Oferujemy zaawansowane rozwiązania SAP usprawniające kluczowe procesy finansowe i skarbowe w firmach: zarządzanie płatnościami, księgowość bankowa, monitorowanie stanu środków, prognoza płynności, raportowanie do instytucji publicznych, czy bezpośrednia komunikacja z bankami.
Założycielami Fintiery są architekci finansowi SAP dysponujący wieloletnim doświadczeniem projektowym zdobytym w kraju i za granicą podczas wdrożeń oraz rozwoju kolejnych generacji systemów ERP koncernu SAP, w szczególności w obszarze Treasury. Nasi specjaliści tworzyli i wdrażali zaawansowane oprogramowanie wspierające obrót płatniczy, obsługę instrumentów finansowych, czy zarządzanie płynnością finansową i ryzykiem.
Opracowane przez naszych konsultantów i programistów rozwiązania IT są wykorzystywane w firmach motoryzacyjnych i farmaceutycznych, koncernach chemicznych, paliwowych i FMCG, a także przez operatorów telekomunikacyjnych, linie lotnicze, firmy budowlane i organy administracji publicznej.
Dzięki tym doświadczeniom dzisiaj jesteśmy w stanie przenieść Państwa procesy finansowe i skarbowe na zdecydowanie wyższy poziom jakości niż ten, który jest dostępny w standardzie systemów SAP ERP i S/4HANA. Sprawimy, że korzyści, które osiągaliście dotychczas będą jeszcze większe.
Jak to robimy?
Zapraszamy do lektury studiów przypadków z wybranych wdrożeń i do kontaktu z nami!
Jak pracujemy:
Typowy przebieg wdrożenia naszych rozwiązań zawiera następujące etapy:
Analiza – Warsztaty analityczne z Biznesem, których celem jest omówienie szczegółowych założeń dla danego rozwiązania w kontekście obecnie funkcjonujących w Firmie procesów. Następnie przeprowadzana jest analiza systemu Klienta w zakresie projektowanych założeń. Ostatnim krokiem jest opracowanie docelowego procesu i parametryzacji produktu oraz identyfikacja rozszerzeń w SAP. Produktem odbioru tego etapu jest Mała Koncepcja Biznesowa (tzw. MKB).
Realizacja – implementacja systemowa założeń wynikających z MKB, w tym instalacja produktu, prace konfiguracyjne, programowanie rozszerzeń, testy wewnętrzne i akceptacyjne (tzw. UAT), dokumentacja rozwiązania oraz uruchomienie produkcyjne (tzw. Go-Live).
Wsparcie stabilizacyjne – wsparcie użytkowników na początkowym etapie eksploatacji rozwiązania produkcyjnego (pierwsze 2-3 miesiące od daty Go-Live) oraz dostosowania w parametryzacji rozwiązania.
Więcej informacji o naszym podejściu do projektów, tworzenia oprogramowania i realizacji wdrożeń prezentujemy w serii wpisów na naszym blogu. Zapraszamy do lektury!
https://fintiera.pl/tag/zarzadzanie-projektem-i-produktem/