Narzędzie Fintiera Payment Cockpit umożliwia elastyczne zarządzanie płatnościami własnymi w systemie SAP ERP Twojej firmy.

Fintiera Payment Cockpit jest narzędziem, które umożliwia elastyczne, bezkonfliktowe zarządzanie płatnościami własnymi w systemie SAP ERP Klienta.

System jest wspólnym dziełem zespołu składającego się z programistów oraz konsultantów specjalizujących się w programowaniu oraz rozwoju funkcjonalnym systemów ERP koncernu SAP SE.

Korzyści

Fintiera Payment Cockpit pozwala usprawnić proces regulowania zobowiązań w tych firmach, które ze względu na specyfikę swojej działalności:
Aplikacja automatycznie porządkuje proces płatniczy dzieląc go na jasno zdefiniowane etapy. Każdy etap daje uprawnionym użytkownikom dostęp do określonych funkcji.

Co wyróżnia ten produkt:

  • Pełna integracja ze standardowym procesem płatniczym w SAP
  • Uporządkowanie procesu poprzez podzielenie go na etapy
  • Automatyzacja procesu poprzez eliminację czynności manualnych
  • Zwiększenie kontroli nad procesem poprzez wprowadzenie mechanizmu wielopoziomowej akceptacji i rozbudowanego systemu uprawnień
  • Swoboda zmiany parametrów automatycznie wygenerowanych propozycji płatniczych
  • Wielowymiarowa warstwa prezentacji danych o przelewach oraz wyjątkach
  • Integracja z pocztą elektroniczną poprzez wysyłkę e-maili z istotnymi informacjami do odpowiednich użytkowników
  • Integracja z bankiem na poziomie wymiany danych (Web Service) oraz możliwość podpisu plików certyfikatem płatniczych bezpośrednio w SAP
  • Bezpieczeństwo danych, każda czynność jest rejestrowana przez aplikację.
  • Automatyczne tworzenie propozycji F110 na podstawie wzorcowego przebiegu
  • Wielopoziomowa akceptacja propozycji F110 oraz jej wycofanie lub usunięcie
  • Zmiana masowa propozycji płatności (nakładka F110), blokowanie przelewów, przesuwanie przelewów do wskazanego banku wg progu kwoty, optymalizacja
    według banków
  • Obsługa wyjątków, np. zablokowanych faktur
  • Prezentacja statusów przetwarzania płatności na każdym etapie procesu
  • Przegląd listy przelewów i faktur dla wskazanych paczek (preliminarz płatności)
  • Dochodzenie od ogółu (paczki) do szczegółu (faktury)
  • Dynamiczne sumy płatności
  • Raportowanie zbiorcze pozycji zablokowanych w propozycjach
  • Wysyłka mailowa do grupy użytkowników po wykonaniu określonych czynności (np. akceptacji, wykonaniu przebiegu, zapisie pliku na lokalizacji sieciowej)
  • Obsługa komunikacji z bankiem zarówno poprzez Web Service (programowany per bank na etapie wdrożenia aplikacji) jak i zapisu lokalnego/sieciowego plików płaskich
  • Bezpieczeństwo – logowanie każdej czynności wykonanej w aplikacji, brak dostępu do edycji pliku w SAP, a w przypadku web service: wysyłka do banku kanałem SSL, wielopoziomowa autoryzacja bankowa certyfikatem kwalifikowanym (lub niekwalifikowanym), programowana per bank na etapie wdrożenia
  • Spójność danych – aplikacja blokuje aktualnie przetwarzane paczki uniemożliwiając ich zmianę przez inne osoby w danej chwili
  • Elastyczność zarządzania uprawnieniami – dostęp do funkcji aplikacji (zmiana, akceptacja propozycji, wysyłka pliku itd.) może być dowolnie ograniczany za pomocą dedykowanych obiektów uprawnień
  • Elastyczność konfiguracji dostępnych banków i procedur akceptacyjnych.
  • Technicznie rozwiązanie dostępne dla każdego Klienta korzystającego z SAP ERP 6.0 z aktywnym komponentem SAP NetWeaver w wersji min. 7.40. Funkcjonalnie rozwiązanie stanowi rozszerzenie do procesu realizowanego w module SAP FI Klienta za pomocą programu automatycznych płatności (tzw. transakcja SAP F110).
  • Aby w pełni wykorzystać potencjał Kokpitu Płatności, przed jego instalacją proponujemy wykonanie przez naszych ekspertów analizy procesów płatniczych funkcjonujących u Klienta.Polega ona na przyjrzeniu się poszczególnym elementom procesu biznesowego występującym w systemie SAP oraz poza nim, który realizowany może być przez różne komórki w Organizacji.
  • Ekspertyza kończy się opracowaniem dokumentu będącego podstawą do implementacji Kokpitu Płatności wraz z funkcjami specyficznymi dla Klienta oraz rekomendacją do ew. zmian procedurach biznesowych.

Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń lub napisz do nas

ikona telefonu

+48 577 600 134

ikona maila

office@fintiera.pl

Scroll to Top